6/10/11

BEN ASHAARI : JOM KENAL BLOG SAYA

assalamualaikum :)

 kawan ! mehh lah reramai dtng blog budak sekolah nii . hah ! ni blog biasa jeee . 

semua entry dlm blog ni tercetus dari minda seorng kanak2 bawah umur yg berusia 14tahun . tak de ape yg special pasal blog ni tapi korang pasti suka kalau lama2 stayy . hahaha . ye jek ?

blog ni dilahirkan pada tahun lepas , masa saya berusia 13 tahun berapa bulan ntah . *lupa ~

orang panggil saya dengan nama yg agak pelik iaitu BIAK ataupun BIYA' . sedangkan nama saya nabiha humairah . anak perempuan pakcik yahya :) that's all sahaja maklumat tentang budak pramatang ini !

kalau sudi datng , sudi2 kan lah juga follow . nanti i.ALLAH saya akn follow anda balik :) letak link ajee . tahulah saya bereskan , hehe . 

salam ziarah dan semoga geng blogger !!

1 comment:

Fadzmie said...

Salam perkenalan dari Fadzmie!
Jom singgah blog Fadzmie. :)

# segmen jom kenal blog #