8/22/11

SEGMEN : kad raya VS sms raya

assalamualaikum : )

hello hello , yeahh malam nih nak join segmen by kak </blink> AMALINA ATHMAN<blink> . syok gak malam2 nih kalau join segmen mcm nihh. 

 #boleh mencabar otakss aku nihh --'

okayy segmen nih sampai mlm terakhir ramadhan so , kalau nk join cepat2 klik banner kat atas tuh okayy ?

aku pilih KAD RAYA sebab ... 
 besttt , boleh luahkan segala feeling kat kad raya tuhh. walaupun sms ada tapi kan lebih kiut + mesra kalau guna kad raya . lagipun kad raya sekarang nih comel2 blaka . syokkk ape ? setakat nak buang RM2.80 untuk 5 kad raya , apa salahnye kan ? jangan lah jadi KEDEKUT HAJI BAKHIL sngat yekk. kahkahkahkah !!! lagipun kita sebagai ''anak2 muda'' zaman skrang nih patut ingat kat bnda2 yg dh jadik tradisional mcm KAD RAYA . hmmmm , tuh jek lah sebab nyaa :')
amacam ? best kan kad raya , kebetulan tadi aku baru jek beli kad raya yg RM2.80 untuk 5 kad raya !! ggagagagaag #promote2.

ok byeee <3

2 comments:

nur amalina athman said...

assalamualaikum, thanks join..:))

GA akak dah join ker??:)
hadiah menarik

psst:nak kad raya satu..hehe..

biha yahya said...

waalakummussalam :D

sama2 . insyaallah nanti saya join , nak kad raya ? bagik alamat mehh , hahaha