10/18/11

AL-FATIHAH.

assalamualaikum ;)

 pada 14 oktober 2011, seorang kawan baik+sepupu kesayangan aku telah pergi menghadap ALLAH.
 aku mula-2 memang tak percaya sebab dia meninggal mengekjut !

dia meninggal sebab kemalangan ngeri. motor dengan trelar. sumpah! masa aku dpat berita dari makcik2 aku, macam nak pitam dohh ! aku sayang dia, sebab kterong selalu main sama2.

dia tahun nih baru 16 tahun . belom SPM lagi. tapi nak buat mcm mana? dah ajal dia kan. kita berdoa saje lah 

meh ramai2 , doakan arwah ADLI BIN KASMANI.

SEMOGA ROHNYA DICUCURI RAHMAT ALLAH. DAN DITEMPATKAN DIKALANGAN ORANG2 YANG BERIMAN. INSYAALLAH. AMIN ! :'(
 

4 comments:

Bilal binti Robah said...

takziah.
be strong dear.

Mierawwrr said...

Sabar lah biak :))

biha yahya said...

@bilal . okayy, tengah besabar.

biha yahya said...

@mira. okayy :)