12/13/11

Mesyuarat di Majlis Daerah Pontian :)

assalamualaikum : >

yeahhhhhh baru jek lepas testing baju free depan cermin , hehe :P  

ceehhh, tajuk aku lagi nak gempak kan? mesyuarat ? budak tak cukup umur macam aku nih mesyuarat dekat Majlis Daerah Pontian( MDP ) ??? yelaaa, mesyuarat untuk serah bendera Sukan Johor. Ramai tadi atlet daerah pontian .. sukan yg ada , memaanah,  silat, kayak, badminton, sepak takraw, pingpong dengan futsal.. ramaii gilaa lah tadi..

gilaa ahhh, terasa semangat berkobar - kobar  siutt dengar "DO" daerah pontian bagi ucapan dalam dewan mesyuarat tuhh.. terasa macam dekat DEWAN PARLIMEN pulaakk :P kahkahkah !!

lepas tuh tambah pulak dengan ucapan TOK MOI (YB DUN TG PIAI)  nak tahu dia sape? alaa, korang pernah baca UJANG , MOI & APO? ..  dia lah penerbit majalah tuh kutt.. aku pon tak fahamm :P

tergelak-gelak aku dengar TOKMOI nih berucap.. ada ke patut , Harimau Malaya jadi "Singa" Malaya?? isshh2.. kehekhekehh.. lepas tuhh permainan petanque jadi 'petang'?? spellingg error lah TOKMOII :O 

and part paling best adalah dapat  dua baju, topi, tracksuit dan makan free ;) ewaahhh ~ suka aje bila ada perkataan FREE depan tuhh..   then, balik jek teros aku test baju depan cermin.. hehee..

nih gambar masa kat MDP tadi... gambar tak cantik laa, sebab guna handpone cikai jekk.. and lagi satu ! muka-2 kami semua memang gelap okayy.. biasalahh memanah kan bawah panass :P

 okay sila telengkan kepala kau . kahkah !
 tengok? aku yg pakai spek, hitamm giloo XD shapika yg bru balik perlis pon cerah sikit :P

kak fiza, fakhrie si budak pro dan hanifff :P
telengkan lagi kepala kauu xD tuh hah tracksuit nyee, warna merahh  

itu diaa hanisah zaaba :)
 dia jek kutt yg control putihh ! ishh jellless . haha


 okay nih tak payah telengkan kepala kau.. hehe
 fakhrie dan ariff :) dalam plastik tuh baju freeee :P hehe

 okay doakan aku ye :) dapat bawak balik pingat emas ke perak ke gangsa .. hehe, kalau dpat emas dapat RM 100 woo .. nih mungkin last post aku, sebab 15 hb aku dah gerak pergi BatuPahatt.. bubye awakk :P

2 comments:

khairul akmal bin azman said...

da bosar le keje citu lak

da alang2 masuk situ!

nabiha yahya said...

brader kay : haha ! tak nak ahh..